@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Spiderpig
Elev |
Jag är en grön elefant som heter Grönfant!
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 16 sep, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! 16 sep, 2012 14:28 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! Me too ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 16 sep, 2012 14:28 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh
16 sep, 2012 14:29 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 14:29 |
|
Tvilling
Elev |
Känslan när någon random person man aldrig snackat med innan börjar snacka med en på fb.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 14:30 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: O________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh Jag gillar choklad och bananläsk. Den är grön, av nån anledning bananläsk.... o.o jag har ingen aning om vad grön fanta smakar som, men det står cream soda på den så... jah xd
16 sep, 2012 14:30 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: O________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh Jag gillar choklad och bananläsk. Den är grön, av nån anledning Jag gillar nästan allt som är grönt(förutom Gurka .___.) ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 16 sep, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Så det finns?Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: O________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh Jag gillar choklad och bananläsk. Den är grön, av nån anledning bananläsk.... o.o jag har ingen aning om vad grön fanta smakar som, men det står cream soda på den så... jah xd Omg. Jag måste köpa. 16 sep, 2012 14:31 |
|
Tvilling
Elev |
uh, jag har läst för mycket på min mobil. Mina ögon är helt suddiga o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen