@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 14:00 |
|
tyri
Elev |
16 sep, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Fett gott
Jag skulle ätit upp den om jag var du, det är inte alla som har en pajmobil. 16 sep, 2012 14:02 |
|
Knizzlare
Elev |
16 sep, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 14:06 |
|
LolFeelings
Elev |
16 sep, 2012 14:06 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fett gott Jag skulle ätit upp den om jag var du, det är inte alla som har en pajmobil. nu blev den såhär paj: ![]()
16 sep, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 14:09 |
|
Margaret
Elev |
Min dator har betett sig lite konstigt senaste tiden, stänger av utan anledning och så. Nu kraschade den nyss och har hållt på ed någon systemreparation i mer än fem minuter nu. Vetefan vad det är som händer här alltså.
![]()
16 sep, 2012 14:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Margaret: Min dator har betett sig lite konstigt senaste tiden, stänger av utan anledning och så. Nu kraschade den nyss och har hållt på ed någon systemreparation i mer än fem minuter nu. Vetefan vad det är som händer här alltså. Gissar på virus av nått slag 16 sep, 2012 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen