@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.oSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank
16 sep, 2012 13:49 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.o Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank ...dom finns inte längre ju..
16 sep, 2012 13:50 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: eh, vad finns inte längre?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.o Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank ...dom finns inte längre ju..
16 sep, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Och sen kommer jag in, en timma efter allt har slutat.
16 sep, 2012 13:51 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: eh, vad finns inte längre? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.o Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank ...dom finns inte längre ju.. den stora cheesisen
16 sep, 2012 13:53 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: WTF GÖR DEN INTE?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: eh, vad finns inte längre? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.o Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank ...dom finns inte längre ju.. den stora cheesisen SEDAN NÄR?
16 sep, 2012 13:55 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: WTF GÖR DEN INTE?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: eh, vad finns inte längre? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.o Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank ...dom finns inte längre ju.. den stora cheesisen SEDAN NÄR? qp cheese finns ju visst? :p without something there is no nothing 16 sep, 2012 13:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: WTF GÖR DEN INTE?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: eh, vad finns inte längre? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Hm... jag tror inte ens jag menade såna här som man får i happy meal, utan såna som qp cheese o.o Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank ...dom finns inte längre ju.. den stora cheesisen SEDAN NÄR? senast jag var på mc donalds, en vecka sen tror jag
16 sep, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Jag har varit i stugan, hela helgen, utan dator -.-"
16 sep, 2012 13:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen