@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o Hahah vi får sitta här och vara lite efter med allt tills någon snäll människa förklarar c: Jepp! x) De bytte namn varannan sekund ungefär, haha. Lite exemplar. "El Maco Grande utan gränser" "twilight rules // AVIFORS" "Kossan har inga fingrar" Missade det!
16 sep, 2012 13:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare..
16 sep, 2012 13:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Jag tog bilder på några av rubrikerna under "kriget": Spoiler: Tryck här för att visa! Här är några av namnen
16 sep, 2012 13:40 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ.
16 sep, 2012 13:41 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av -Patronus-: Jag tog bilder på några av rubrikerna under "kriget": Spoiler: Tryck här för att visa! Här är några av namnen Hahha
16 sep, 2012 13:43 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ.
16 sep, 2012 13:43 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco??
16 sep, 2012 13:46 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco??
16 sep, 2012 13:47 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Vad har du emot cheeseburgare? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Passa på att ta en cheeseburgare också. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Pixie: Nej, men cheeseburgare är bättre än el maco ändå. Skrivet av LolFeelings: Inte el maco. Cheeseburgare. rubriken hette aldrig Cheeseburgare.. nej hjälp stackars lilla stora el maco nuu! stöd el maco, ring närmaste mc donalds och beställ. vad har du emot el maco?? ingenting, men de är små. Fast bra om man är typ pank
16 sep, 2012 13:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 sep, 2012 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.































Mugglarportalen