@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
har laddat upp första kapitlet i min fan fic om någon är intresserad!!
"The Lost Heir of the House of Black" 16 sep, 2012 13:27 |
|
.:Elise:.
Elev |
16 sep, 2012 13:34 |
|
Ginny00
Elev |
13.37
16 sep, 2012 13:37 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o Hahah vi får sitta här och vara lite efter med allt tills någon snäll människa förklarar c: Jepp! x) många i staff bytte namn på intresseklubben antecknar till allt från 'el maco grande!!!!!!' till k' så alla blev förvirrade och alla ville ha sin sak där uppe i rubriken. Sen kom fredskaparen Li och stoppade det hela. (fast jag hejade hemligt på Hotissue och hennes el maco)
16 sep, 2012 13:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 sep, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o Hahah vi får sitta här och vara lite efter med allt tills någon snäll människa förklarar c: Jepp! x) De bytte namn varannan sekund ungefär, haha. Lite exemplar. "El Maco Grande utan gränser" "twilight rules // AVIFORS" "Kossan har inga fingrar" 16 sep, 2012 13:38 |
|
LolFeelings
Elev |
16 sep, 2012 13:38 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o Hahah vi får sitta här och vara lite efter med allt tills någon snäll människa förklarar c: Jepp! x) många i staff bytte namn på intresseklubben antecknar till allt från 'el maco grande!!!!!!' till k' så alla blev förvirrade och alla ville ha sin sak där uppe i rubriken. Sen kom fredskaparen Li och stoppade det hela. (fast jag hejade hemligt på Hotissue och hennes el maco) Haha xD Nu fick jag svar på allas undran XD
16 sep, 2012 13:39 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 13:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Kossanberta och Pixie- Aha xD
Tack C: 16 sep, 2012 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen