@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
16 sep, 2012 13:11 |
|
DarkBells
Elev |
16 sep, 2012 13:11 |
|
EmahS
Elev |
Kära Angelheads. hoppas innerligt ni vet om ni tillhör kategorin
Varför har ingen skrivit i tråden idag? Det är sorgens dag idag. 1 år nu. ![]()
16 sep, 2012 13:12 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 13:12 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD 16 sep, 2012 13:16 |
|
M4L13
Elev |
16 sep, 2012 13:17 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o
16 sep, 2012 13:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o Hahah vi får sitta här och vara lite efter med allt tills någon snäll människa förklarar c: 16 sep, 2012 13:20 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 13:21 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Kriget!? Vilket krig!? VAD HAR HÄNT HÄR!? :o Precis så där känner jag mig, jag var ute och lekte med två vänner, och sen kom jag tillbaka och då var det nåt snacka om krig, I say whaaat xD Hörde att det var typ namnkrig ... Hm, fattar fortfarande ingenting... :o Hahah vi får sitta här och vara lite efter med allt tills någon snäll människa förklarar c: Jepp! x)
16 sep, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen