Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Pest eller kolera. Men får väl säga action av dem två valen även om jag inte är ett fan av någon av dem egentligen.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 mar, 2014 09:50 |
|
Borttagen
|
Skräckfilm! Jag tycker helt enkelt att de är roliga. C: Särskilt då man sitter med lättskrämda personer. x)
Action är något mer långtråkigt i mina ögon. Gillade det mer då jag var yngre men tja... 19 mar, 2014 09:54 |
|
Solkatten
Elev |
Actionfilm. Är inte så förtjust i skräck. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2014 10:24
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-19 kl. 13:26
|
|
Borttagen
|
Skräckfilm, även om jag inte ser på det så ofta. Men action är trååååååkigt...
19 mar, 2014 10:25 |
|
Borttagen
|
Båda funkar ju men är mer för skräckfilm
19 mar, 2014 11:29 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
19 mar, 2014 13:21 |
|
MissFniss
Elev |
19 mar, 2014 13:56 |
|
Borttagen
|
Får nog säga skräck, även om majoriteten av västerländsk skräck är precis lika tråkig som action.
19 mar, 2014 14:43 |
|
Klaestron
Elev |
19 mar, 2014 14:45 |
|
Borttagen
|
Gillar inget speciellt mycket, men jag har sett bra många fler okej actionfilmer än vad jag har sett skräckfilmer. Så mitt slutgiltiga svar är action.
19 mar, 2014 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen