One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
10 okt, 2012 23:07 |
|
J00KERN
Elev |
11 okt, 2012 09:52 |
|
IamAK
Elev |
11 okt, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: on a happier note, har ni sett pepsi reklammen? dör, haha. our special weird little boys ♥ Zayn and his weirdness x) 11 okt, 2012 15:16 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av IamAK: on a happier note, har ni sett pepsi reklammen? dör, haha. our special weird little boys ♥ I'm Harry hahaahha orkar inte 11 okt, 2012 15:51 |
|
Pixie
Elev |
11 okt, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Okej, här kommer en liten konstig fråga. Vilken färg tänker ni på när ni hör One Direction? Själv tänker jag på blå.
11 okt, 2012 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, här kommer en liten konstig fråga. Vilken färg tänker ni på när ni hör One Direction? Själv tänker jag på blå. Röd och vit typ x'D Är inte helt säker. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 okt, 2012 19:06 |
|
Shaunee
Elev |
Klassrummet idag när vår lärare var borta
Någon: Vi sätter på Justin Bieber, **** har Believe med sig! (och efter kommentarer som sänk och höj) En kille: titta på Direction-fansen *pekar på mig och mina två kompisar som sitter stilla och stirrar rakt ut i luften medan alla andra typ hoppar omkring i klassrummet till musiken* ________________________________________ Vi skulle skriva en uppsats på engelska om vår favoritartist/band och jag skrev såklart om One Direction Dagen efter: Mamma: Nå, fick du reda på nåt mer av **** om det där bandet du skrev om men som du inte gillar? Jag: men mamma, jag gillar faktiskt dom hon: jaja, men nästa gång kan du väl skriva om några/någon som du gilla? jag: men ah, jag sa att jag gillar dom! hon: *har redan hunnit lämna rummet* 11 okt, 2012 19:18 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Shaunee: Klassrummet idag när vår lärare var borta Någon: Vi sätter på Justin Bieber, **** har Believe med sig! (och efter kommentarer som sänk och höj) En kille: titta på Direction-fansen *pekar på mig och mina två kompisar som sitter stilla och stirrar rakt ut i luften medan alla andra typ hoppar omkring i klassrummet till musiken* HAHAHAHA DET DÄR ÄR SÅ JAG OCH MINA KOMPISAR orkar inte vi hade värsta high school musical moment (ni vet när alla börjar sjunga improviserat) på musiken för någon vecka sen, vi är bara tjejer och två killar i den gruppen, och jag satt och spelade lite på wwyb och det slutade med att alla sjöng, vi fick med gitarren och basen och sen kom vi på att vi hade högtalare över hela skolan lol 11 okt, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen