@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
16 sep, 2012 12:42 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor ikväll!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 12:43 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Knizzlare: jag dör JAG DÖR så mycket vill jag ha en el maco grande just nu ååååååh dom har friggin pomfrittkrydda på pomfritten och åh gud den ser så god uuut Åh jag blir så lycklig av era inlägg ♥
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
16 sep, 2012 12:45 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
"'Cause baby, you're not alone
'cause you're here with me and nothings ever gonna bring us down 'cause nothing can keep me from lovin' you and you know it's true it dont matter what'll come to be our love is all we need to make it through" Jag sitter här och sjunger starkid/avpm-låtar för full hals!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
16 sep, 2012 12:47 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, NOO! Jag tror jag har blivit en... Vad heter det nu igen? En sådan som missar allting. Ni som ser på HIMYM vet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 12:48 |
|
-Patronus-
Elev |
16 sep, 2012 12:55 |
|
Miskel
Elev |
16 sep, 2012 12:57 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Hotissue: Skrivet av Knizzlare: jag dör JAG DÖR så mycket vill jag ha en el maco grande just nu ååååååh dom har friggin pomfrittkrydda på pomfritten och åh gud den ser så god uuut Åh jag blir så lycklig av era inlägg ♥ jag blir lycklig av dina. och jag vet varför. Spoiler: Tryck här för att visa!
16 sep, 2012 13:00 |
|
M4L13
Elev |
16 sep, 2012 13:01 |
|
Solkatten
Elev |
1.Först missade jag är tråden var låst.
2.Sedan missade jag alla namnbyten. Det här ser inte ut att båda gott. WHY ME!? Jag vill inte vara en blazer eller vad det nu hette. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


































Mugglarportalen