Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Kyckling.
Äter varken eller men föredrog kyckling som barn ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 mar, 2014 20:27 |
|
YES
Elev |
17 mar, 2014 21:52 |
|
Borttagen
|
Kyckling.
Är egentligen inget jättefan av fläsk. 17 mar, 2014 22:55 |
|
Torazu
Elev |
18 mar, 2014 12:08 |
|
Nalle
Elev |
Kyckling!
Bli min vän! <3 18 mar, 2014 12:18 |
|
Little J
Elev |
18 mar, 2014 18:03 |
|
Fellrendión
Elev |
18 mar, 2014 19:26 |
|
EmahS
Elev |
18 mar, 2014 19:59 |
|
IamAK
Elev |
kyckling. äter inte fläskkött överhuvudtaget.
18 mar, 2014 22:52 |
|
Ladusvalan
Elev |
Rent smakmässigt har jag oerhört svårt att välja - jag älskar båda! ♥ Först tänkte jag ändå välja kyckling, eftersom det är något bättre att äta ur miljösynpunkt. Men eftersom fläskkött får alldeles för lite cred i denna diskussion väljer jag ändå det. Jag tycker visserligen mycket om kyckling (särskilt krämiga kycklinggrytor) men jag vill, helt enkelt, skapa mer balans i denna fråga genom att rösta på fläskkött. ;-)
Resultat i frågan "kyckling eller fläskkött?": 19-4 till kyckling! Obs! Ny fråga i första inlägget! 19 mar, 2014 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen