One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
9 okt, 2012 20:52 |
|
Neeyum
Elev |
9 okt, 2012 21:11 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gamling???? Men deras röster passade väl bara inte in i de låtarna du lyssnade på. De sjunger också, väldigt ofta, men bara inte lika ofta som Liam, Harry och Zayn. Louis och Niall har lika stor del i 1D som alla andra.Jag tycker tyvärr inte om bandet, men jag har full respekt och skriker inte bu osv. Jag har sett 2 videos och har märkt en sak som ni kanske skulle kunna svara på. Varför får blondie och gamlingen aldrig sjunga? Är inte dom lika duktiga eller något? ![]()
9 okt, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Frågade pappa hur stor chans det var att kunna åka till stockholm. Han sa att det skulle bli svårt att skaffa biljetter...
9 okt, 2012 21:19 |
|
M4L13
Elev |
9 okt, 2012 21:28 |
|
Pixie
Elev |
10 okt, 2012 19:48 |
|
M4L13
Elev |
10 okt, 2012 21:37 |
|
Neeyum
Elev |
10 okt, 2012 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
Vet ni hur länge de kommer att stanna här? Bara den dagen eller...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 okt, 2012 22:01 |
|
M4L13
Elev |
10 okt, 2012 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen