Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MoonlightDreams
Elev |
Skrivet av LauraE: Jag älskar din hårfärg, du ser ljusare ut i rötterna, är det din naturliga? Hur som haver, du är väldigt vacker. Oj tack! ^^ Detsamma ♥ Min hårfärg har blivit lite ojämn eftersom jag hade färgat det svart för några år sedan, så det mörka sitter i topparna. Min naturliga hårfärg är ljusbrun ;]
20 jul, 2012 23:49 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av MoonlightDreams: Skrivet av LauraE: Jag älskar din hårfärg, du ser ljusare ut i rötterna, är det din naturliga? Hur som haver, du är väldigt vacker. Oj tack! ^^ Detsamma ♥ Min hårfärg har blivit lite ojämn eftersom jag hade färgat det svart för några år sedan, så det mörka sitter i topparna. Min naturliga hårfärg är ljusbrun ;] Man tackar Förresten, jag diggar din pojkväns blonda version av Ron Weasley-frisyren i Goblet of Fire. ^^
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
21 jul, 2012 00:11 |
|
MoonlightDreams
Elev |
Skrivet av LauraE: Skrivet av MoonlightDreams: Skrivet av LauraE: Jag älskar din hårfärg, du ser ljusare ut i rötterna, är det din naturliga? Hur som haver, du är väldigt vacker. Oj tack! ^^ Detsamma ♥ Min hårfärg har blivit lite ojämn eftersom jag hade färgat det svart för några år sedan, så det mörka sitter i topparna. Min naturliga hårfärg är ljusbrun ;] Man tackar Förresten, jag diggar din pojkväns blonda version av Ron Weasley-frisyren i Goblet of Fire. ^^ Åh, jag har inte tänkt på det innan. Men det liknar lite faktiskt ^^
21 jul, 2012 00:16 |
|
whirlwinds
Elev |
21 jul, 2012 22:37 |
|
PerfectFreak
Elev |
21 jul, 2012 22:44 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LauraE: Åååå, vad söt du är! ![]() Nu prövar jag att slänga upp en bild då. x) ![]() Dock så ser mitt hår väldigt mörkt ut på de där bilderna, har nog med ljuset att göra. Jag är "ljusare" in real life. 21 jul, 2012 22:44 |
|
whirlwinds
Elev |
21 jul, 2012 22:46 |
|
Tonks-nea1
Elev |
21 jul, 2012 23:06 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av LauraE: Åååå, vad söt du är! ![]() Nu prövar jag att slänga upp en bild då. x) ![]() Dock så ser mitt hår väldigt mörkt ut på de där bilderna, har nog med ljuset att göra. Jag är "ljusare" in real life. Man tackar! Alltid trevligt att få komplimanger.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
22 jul, 2012 01:32 |
|
Borttagen
|
22 jul, 2012 09:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen