Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Kyckling är typ det bästa som finns. Så kyckling. ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 mar, 2014 12:18 |
|
Rowena
Elev |
KYCKLING. Äter inte fläskkött.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 17 mar, 2014 15:20 |
|
MissFniss
Elev |
17 mar, 2014 15:43 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 mar, 2014 16:08 |
|
Borttagen
|
Älskar kyckling mer än någon annat maträtt, typ, så var lätt val för mig cx
17 mar, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
Kyckling!
17 mar, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
Fläskkött
17 mar, 2014 17:09 |
|
Ginny00
Elev |
Hahhaahaha. Jag är vegetarian. ♥
Men saknar jag något så är det kyckling ibland. Typ i en caesarsallad. Men jag äter inget av dessa. 17 mar, 2014 17:28 |
|
Borttagen
|
fläskkött ♥
17 mar, 2014 18:35 |
|
Disenchanted
Elev |
17 mar, 2014 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen