One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså varför känns det som att helvetet bryter lös när det går rykten om att niall eller harry dejtar vissa tjejer? ja, det kanske är jobbigt för vissa av er om det vore sant... men hur tror ni att det inte är för oss som gillar louis eller zayn som faktiskt har flickvänner? man får liksom helt enkelt acceptera hur det är. för övrigt är jag helt säker på att demi inte är ihop med niall. Liam då?
9 okt, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: alltså varför känns det som att helvetet bryter lös när det går rykten om att niall eller harry dejtar vissa tjejer? ja, det kanske är jobbigt för vissa av er om det vore sant... men hur tror ni att det inte är för oss som gillar louis eller zayn som faktiskt har flickvänner? man får liksom helt enkelt acceptera hur det är. för övrigt är jag helt säker på att demi inte är ihop med niall. Because that's what fangirls do. 9 okt, 2012 20:07 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså varför känns det som att helvetet bryter lös när det går rykten om att niall eller harry dejtar vissa tjejer? ja, det kanske är jobbigt för vissa av er om det vore sant... men hur tror ni att det inte är för oss som gillar louis eller zayn som faktiskt har flickvänner? man får liksom helt enkelt acceptera hur det är. för övrigt är jag helt säker på att demi inte är ihop med niall. Blev bara så chockad att det var just Demi Lovato, har gillat henne sen Camp Rock hade premiär. Om det hade varit någon annan hade det varit liksom "ok".
9 okt, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Bara jag som alltid tykcer att Liam heter horanson? En blandnig av Louis och Niall efternamn xD nej, men jag skrev hans namn och då blev det Liam Horanson x)
9 okt, 2012 20:10 |
|
Pixie
Elev |
9 okt, 2012 20:16 |
|
Irah
Elev |
9 okt, 2012 20:22 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av IamAK: När är det dåååå?Skrivet av Miss_Green: Skrivet av IamAK: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Pixie: Jo, typ.. :'( Men det kanske finns hopp :' Skrivet av Miss_Green: Min kompis sa att det inte fanns en enda biljett kvar till när 1D ska till X-factor :'( det har väl inte ens släppts biljetter än? nej, det har det inte. biljetterna släpps på måndag nästa vecka. OMG o_______________________O Visst är det finalen? ._________. nej, det är inte final då. ;; ![]()
9 okt, 2012 20:26 |
|
scarhead
Lärare |
9 okt, 2012 20:27 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Om tänker över analysera vissa saker så är det inte så stor chans att niall och demi har ihop det efter som att de bor på helt olika kontinenter, har mer än 12 timmars tidskillnad och båda jobbar jätte mycket för tillfället!
9 okt, 2012 20:30 |
|
IamAK
Elev |
Pixie - han är ju singel nu. men det har inte varit nåt kaos över honom än så länge.
Elihhn - jo men det känns som att när det gäller just niall och harry så "får dom inte dejta nån". zayn hade också varit singel ganska länge kändes det som innan han blev ihop perrie, vilket sög lite för mig men jag menar man får acceptera det och inte hata henne för det. Irah - det har varit rykten om dom länge, och niall har en crush på henne så det är ingen nyhet egentligen. jag har också gillat henne länge, och tycker just därför att det är okej haha xD det skulle ju vara okej ändå men aa, hoppas du fattar vad jag menar. Miss_Green - nån gång i december, exakt när vet jag inte. 9 okt, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen