Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Ginny00: Ska du säga miss Beautyqueen! Jag brukar kolla din systers blogg ibland bara för att få se bilder på dig. Beautyqueen, pfft. Om det är någon som är miss Beautyqueen är det ju du ASDFGHJKL TACK ♥ 20 jul, 2012 20:53 |
|
Korra
Elev |
20 jul, 2012 20:54 |
|
LauraE
Elev |
Ursäkta en som är ny här, men jag lyckas inte ladda upp bilder. (Fixar inte det här med URL:en) Hur gör jag?
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
20 jul, 2012 21:10 |
|
scarhead
Lärare |
20 jul, 2012 21:11 |
|
Korra
Elev |
20 jul, 2012 21:13 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av LauraE: Ursäkta en som är ny här, men jag lyckas inte ladda upp bilder. (Fixar inte det här med URL:en) Hur gör jag? Gå in på tinipic.com och ladda upp bilden, när du har laddar upp bilden högerklickar du på den och väljer "kopiera bildwebbadress". Sedan går du in på mugglis, klickar på "bild" och klistrar in adressen!
20 jul, 2012 23:25 |
|
scarhead
Lärare |
åh, tack så mycket
du är jättevacker själv! 20 jul, 2012 23:29 |
|
LauraE
Elev |
![]() Nu prövar jag att slänga upp en bild då. x) ![]() Dock så ser mitt hår väldigt mörkt ut på de där bilderna, har nog med ljuset att göra. Jag är "ljusare" in real life.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
20 jul, 2012 23:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-20 kl. 23:40
|
|
MoonlightDreams
Elev |
20 jul, 2012 23:34 |
|
LauraE
Elev |
Jag älskar din hårfärg, du ser ljusare ut i rötterna, är det din naturliga? Hur som haver, du är väldigt vacker.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
20 jul, 2012 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen