One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Jag har 0% chans att få gå. Eller snarare 8% (tänk åttan liggandes) Och då menar jag med ett minus-tecken före...
Vilket är väldigt typiskt för jag bor i Sthlm. Och min KOMPIS ska få TRÄFFA dom IGEN! (typ privat) FML </3 9 okt, 2012 18:44 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av IamAK: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Pixie: Jo, typ.. :'( Men det kanske finns hopp :' Skrivet av Miss_Green: Min kompis sa att det inte fanns en enda biljett kvar till när 1D ska till X-factor :'( det har väl inte ens släppts biljetter än? nej, det har det inte. biljetterna släpps på måndag nästa vecka. OMG o_______________________O Visst är det finalen? ._________. nej, det är inte final då. 9 okt, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
WWYB i My Heart Will Go On- form
I CAN'T EVEN. 9 okt, 2012 19:08 |
|
Pixie
Elev |
9 okt, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
dontwannabeliveitdontwannabeliveitnottruepleasesayitsnottrue...... 9 okt, 2012 19:53 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Borttagen: dontwannabeliveitdontwannabeliveitnottruepleasesayitsnottrue...... Känner samma sak som dig just nu
9 okt, 2012 19:55 |
|
M4L13
Elev |
9 okt, 2012 19:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Irah: Skrivet av Borttagen: dontwannabeliveitdontwannabeliveitnottruepleasesayitsnottrue...... Känner samma sak som dig just nu är ganska säker på att det är fake. och vet att det är det. Lixom hon bor i LA asså man ska ju inte lita på tidningar haha
9 okt, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Nu har jag istället för att va deprimerad använda en logisk del av min hjärna (ja, jag har en sån jag också c; ). De har träffats väääligt få gånger (första gången id MTV, och det är ju inte ens en månad sedan). Jag har googlat runt lite och sett att "they are loosely dating". Oh really. Jag har mina misstankar och jag tror inte det tills Niall säger det :c (but I'll still cry my heart out tonight...) 9 okt, 2012 20:04 |
|
IamAK
Elev |
alltså varför känns det som att helvetet bryter lös när det går rykten om att niall eller harry dejtar vissa tjejer? ja, det kanske är jobbigt för vissa av er om det vore sant... men hur tror ni att det inte är för oss som gillar louis eller zayn som faktiskt har flickvänner? man får liksom helt enkelt acceptera hur det är. för övrigt är jag helt säker på att demi inte är ihop med niall.
9 okt, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen