@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har 30 gilla
15 sep, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Jag ska träffa killen jag gillar imorgon, vi ska fika hos några kompisar (de är ett par). Det finns en kille som vill gärna vara med, men vi har sagt allihopa att det bara blir vi fyra.
Nu vill han (killen som inte ska vara med) att vi pratar om hur han kan få en tjej att gilla honom. Vi ska, enligt honom, prata om det imorgon, när vi fikar. Seriously? Jag träffar Andreas så sällan, och det jag ska prata med honom om är hur någon annan ska få en tjej att tycka om honom? Nej. Jag föredrar att äta kakor och kramas. 15 sep, 2012 22:41 |
|
joel9324
Elev |
15 sep, 2012 22:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 sep, 2012 22:42 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jag söker någon att uggla... :3 ♥ Uggla mig! ![]() ![]()
15 sep, 2012 22:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Undra om folk kan känna att jag går in på medlemmar och klickar på deras profiler :'
15 sep, 2012 22:50 |
|
Ginny00
Elev |
15 sep, 2012 23:09 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det för blogg? c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 23:11 |
|
ginnyw123
Elev |
15 sep, 2012 23:17 |
|
Ginny00
Elev |
askmissginnyweasley.tumblr.com Det övertäckta hörde alltså till 'rollspelet' där. 15 sep, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen