@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
15 sep, 2012 20:04 |
|
scarhead
Lärare |
15 sep, 2012 20:10 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså jag skaffade just Whatsapp och jag älskar den ♥ Äntligen kan jag smsa med vänner i USA och Kanada utan att det kostar massor
without something there is no nothing 15 sep, 2012 20:19 |
|
Ida S
Lärare |
Varsågod, och tack! ♥ haha "we live together, and harry does all the cooking." 15 sep, 2012 20:42 |
|
Ginnyy
Elev |
En gång när jag pratade med Enchanted så lovade jag henne att om jag blev tillsammans med killen jag gillar så skulle jag aldrig lägga upp såna där bilder som sådär fina par lägger upp när de pussar på varandra, på facebook med mera.
Nu idag så bara råkade jag hitta hans flickväns facebook. Guess vad jag hittade för bild där? Oh that ironi! Nu myser jag med tända ljus, filt och Ben&Jerry
15 sep, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Hur lyckas jag? Jag somnar, har mobilen på ljudlös. Vaknar tre timmar senare och upptäcker att några minuter efter att jag har somnat har jag fått ett meddelande.
Det visar sig att om min dumma hjärna inte bestämde sig för att sova, skulle jag ju åka hoj ikväll 15 sep, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar Tumblr !!
lol-sotrue.tumblr.com/ <- Hahahah, I love these. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 21:28 |
|
OliverPhelps
Elev |
15 sep, 2012 21:32 |
|
Ginny00
Elev |
Åhhhh, äntligen klar med novellkapitlet. Väntar spänt på kommentarer
Blir ärligt talat som ett barn på julafton varje gång jag får lägga upp ett kapitel. 15 sep, 2012 21:57 |
|
LolFeelings
Elev |
Alltså, Alice: Madness Returns fuckar upp sig just nu. Testade att avinstallera och installera om på nytt och via Origin-"molnet" så använde jag samma data och de visade sig att jag nu inte kan använda CAPS-LOCK, vilket gör att man fokuserar på fiender, och kan jag inte fokusera på dem är det kört, jag kan inte klara mig både utan att fokusera och använda paraplyet.
Skit också.
15 sep, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen