@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
ostbågar will be the end of me
♏︎ 15 sep, 2012 18:31 |
|
Conflate
Elev |
15 sep, 2012 18:34 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Katla: på tal om ostbågar så äter jag det nu ostbågar will be the end of me 15 sep, 2012 18:34 |
|
Katla
Elev |
förresten, säger ni ostbågar eller ostkrokar?
ostbågar ftw! ♏︎ 15 sep, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
15 sep, 2012 18:35 |
|
EMELESEL
Elev |
jag är verkligen den enda här i världen som lyssnar på Depeche Mode. right? det var väl det jag visste.
15 sep, 2012 18:36 |
|
baramin
Elev |
Fuck alla fransmän. Så sega på att maila.
(Nä skoja är jätte-pk egentligen.) she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 sep, 2012 18:36 |
|
Solkatten
Elev |
Va fan är ostkrokar? x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 18:36 |
|
Ngoch
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Katla: på tal om ostbågar så äter jag det nu ostbågar will be the end of me Åh, det var flera år sen jag åt ostbågar senast. 15 sep, 2012 18:36 |
|
Conflate
Elev |
15 sep, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen