One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
alla sitter och oroar sig för att inte kunna få biljett
jag ska inte ens försöka för ehm först det är i stockholm andra det är i stockholm ha ha ha fml 9 okt, 2012 17:41 |
|
Pixie
Elev |
9 okt, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Vill s¨g'rna åka! men vem skulle jag åka med? elina kanske, men... det är i stockholm.
9 okt, 2012 18:11 |
|
Neeyum
Elev |
helt seriöst mobba mig inte men mitt liv är typ över
varför var jag tvungen att bli obsessed med världens nu största brittiska/irländska pojkband och inte med någon okänd svensk i min skola OCH X FACTOR SVERIGE NI HADE HELA HÖSTEN ATT VÄLJA ATT DATUM PÅ OCH NI VÄLJER DEN ENDA FREDAGEN JAG ÄR BORTA PÅ tack så mycket för att ni lyssnade nu ska jag gå och gråta över livet 9 okt, 2012 18:19 |
|
Irah
Elev |
Vill så gärna se dom på X Factor, måste bara tvinga min mamma att köpa biljetter när dom släpps på måndag. Det enda problemet är att det är i Stockholm
9 okt, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag och mamma i en diaglog.
J: Mama gissa vad som händer den 2:da november. M: jag vet inte... J: Men gissa! M: de är lov, Twilight filmen har pemiär... J: Nej! One Direction kommer till Stockholm! M: Vilka är de? J: Meh, ingen förstår mig! De som jag lyssnar på hela tiden. M: Elma, du lyssnar på Queen hela tiden. J: Men de som jag lyssnarp å hela tidne just NU! Ingen vet att jag gillar (okej, underdrift, ÄLSKAR, dom). 9 okt, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Just när jag började få mamma att ändra åsikt och få henne att köpa biljetter så kom jag på en av de värsta sakerna som kan hända.
Jag är en fucking provperiod veckan före, under veckan och veckan efter. Well fuck. 9 okt, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
HUr stor chans har jag att kunna åka? Ehm, typ 1 % av 100.
9 okt, 2012 18:29 |
|
Pixie
Elev |
Jag skulle nog kunna gå om
1. det inte var min födelsedag den veckan :s 2. den inte låg i sthlm -> behöver sjuss och boende samt nån att gå med 3. pengar inte var ett problem
9 okt, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
ÄR TYP VÄRLDENS STÖRSTA FAN!!!
Och Nialler, omg, marry me ♥333 9 okt, 2012 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen