My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
Min pojkvän har precis fått mig att börja titta på det, är på avsinitt 8 just nu. Jag har börjat gilla serien jätte mycket, och mina favoriter än så länge är Fluttershy (blyg som jag och så sööt), Pinkiepie (får en att le och hon är rosa dessutom) och Twilight Sparkle (hon är cool på nåt sätt och jag älskar hennes magi). Är dock mest fast vid Fluttershy, jag typ älskar henne..
Ska faktiskt krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt nu hihi.. ^^ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
3 aug, 2012 00:32 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Danzi: Min pojkvän har precis fått mig att börja titta på det, är på avsinitt 8 just nu. Jag har börjat gilla serien jätte mycket, och mina favoriter än så länge är Fluttershy (blyg som jag och så sööt), Pinkiepie (får en att le och hon är rosa dessutom) och Twilight Sparkle (hon är cool på nåt sätt och jag älskar hennes magi). Är dock mest fast vid Fluttershy, jag typ älskar henne.. Ska faktiskt krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt nu hihi.. ^^ Åhh, jag älskar att det oftast är killar som får tjejer att kolla på serien och inte tvärt om 3 aug, 2012 01:46 |
|
Ollis100
Elev |
3 aug, 2012 13:08 |
|
leumas vän
Elev |
3 aug, 2012 13:10 |
|
Ollis100
Elev |
Redbubble hej 3 aug, 2012 13:11 |
|
Miss_Green
Elev |
3 aug, 2012 13:28 |
|
Ollis100
Elev |
Jag kan ta bilder lite närmare om du vill Ska jag ta på alla då eller bara de med MLP? hej 3 aug, 2012 13:35 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Jag kan ta bilder lite närmare om du vill Ska jag ta på alla då eller bara de med MLP? Spelar ingen roll Jag ska på marknad idag ;; ![]()
3 aug, 2012 13:50 |
|
Ollis100
Elev |
Miss_Green
![]() ![]() Haha, den andra blev jättekonstig för att jag skulle hålla upp tröjan och samtidigt ta en bild xD hej 3 aug, 2012 15:24 |
|
leumas vän
Elev |
3 aug, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen