Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
linnvendela - Nah, tröttnade på dom. Dom blev för jobbiga och jag var dum och lekte med deras känslor.
5 nov, 2011 01:09 |
|
linnvendela
Elev |
^I min klass finns det 0 mogna killar av 10 och kanske 10 mogna tjejer av 20...
Då menar jag mogna, att dem kan fatta sina egna beslut och inte är beroende av andra och så, inte att dem typ sminkar sig! Lollovitch: Linus = Playboy... Jaha. 5 nov, 2011 01:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 01:10
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bubbstep: Skrivet av linnvendela: ^Han är faktiskt inte en fjortis men, jag håller mig borta från honom, så mycket kan jag tänka själv! Det går bara en massa äckelkillar, fan vad tråkigt att dom inte kan bete sig normalt... Dom växer till sig! Oftast i 16-17 års åldern haha, jag går i nian.. i min klass finns det typ 5 mogna av 15 killar xd 5 av 15? Ofan, det går framåt. När jag gick i nian var typ tre av femton någelunda mogna xD 5 nov, 2011 01:10 |
|
linnvendela
Elev |
Linus är en playboy, Linus är en playboy!!! HAHAHA, förlåt min trötthumor alltså!;D Alltså Denne Linus: Han gjorde slut med en tjej som heter Moa för att bli ihop med lollo_ginny. Sedan gör han slut med Lollo för att bli ihop med en tjej som heter Towe. Och sedan är han otrogen mot Towe med den där jävla Moa igen!!! >:@
Jaha. 5 nov, 2011 01:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 01:16
|
|
Borttagen
|
linnvendela: men det va ju nott nytt.
När man tänker efter är killar i min ålder facktiskt helt dumma i huvet... Edit: var bara tvungen att härva lite åt att det blev mage istället för men... 5 nov, 2011 01:14
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 01:20
|
|
Borttagen
|
Sanneli , haha det är ju bra att det går frammåt och inte bakåt i alla fall
5 nov, 2011 01:15 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: linnvendela: mage det va ju nott nytt. När man Bjerregaard efter är killar i min ålder facktiskt helt dumma i huvet... Edit: JÄVLA T9 Lollo: Se till så att man förstår det du skriver... Jaha. 5 nov, 2011 01:17 |
|
Borttagen
|
JÄVLA Linus bajs apa!
5 nov, 2011 01:18 |
|
linnvendela
Elev |
^Vi har förstått nu!
Hallå där, när fick ni er första mens??O.o Jaha. 5 nov, 2011 01:21 |
|
Borttagen
|
Aldrig en! Tjoho!!!!
5 nov, 2011 01:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen