Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
21 aug, 2011 18:58 |
|
childhoodlight
Elev |
21 aug, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
^ HIHI AWEEEESOMMMMMMMMME : DDD
... vad bra att jag inte hittar mina mediciner och ingen orkar hjälpa mig att leta ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 21 aug, 2011 19:00 |
|
hyperion
Elev |
Kom nyss hem från Raise of the Planet of the Apes. Och Tom vad badass som vanligt. Fast i den här filmen var han rent utsagt en jävla elak skitstövel som jag ville vrida huvudet av. Nästan. Fast fin var han, heheh. Men ja, SE DEN PEOPLE.
![]()
21 aug, 2011 20:54 |
|
whirlwinds
Elev |
21 aug, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
^ köpte du godis?
21 aug, 2011 21:34 |
|
hyperion
Elev |
^ MWOHAHAHAHHA. Fast näh, I feel for you. Fast jag är väldigt avis på din tröja så rätt åt dig ändå.
![]()
21 aug, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Är tröttpigg. Jobbiiiiigt :c
21 aug, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är tröttpigg. Jobbiiiiigt :c ^ thiiis 21 aug, 2011 21:37 |
|
superman
Elev |
Skola imorgon, nervös. Usch
21 aug, 2011 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen