the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Tobbias fortsatte öva det gick bättre ju mer han övade men en röst inom honom sa att han gjorde fel att använda vapnen
14 nov, 2015 14:29
|
|
Borttagen
|
Cisco såg på när Tobbias tränade.
"säg till när du känner dig redo för nästa steg" sa Cisco.
14 nov, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
" Känner mig redo " sa Tobbias och la ner vapnet bland de andra vapnen.
14 nov, 2015 14:34
|
|
Borttagen
|
"Okej först en fråga. är du redo att slås mot ett riktigt monster?" frågade Cisco.
14 nov, 2015 14:36
|
|
Borttagen
|
Tobbias såg på Cisco
" Jag vet inte " sa Tobbias med rädd röst han var ju än osäker på vad han gav sig in på.
14 nov, 2015 14:37
|
|
Borttagen
|
Cisco suckade.
"Då får du fortsätta att träna din sikt förmåga" sa Cisco och reste sig upp.
14 nov, 2015 14:38
|
|
Borttagen
|
Tobbias tog upp vapnet och fortsatte öva han ville fundera innan han skulle börja slåss mot riktiga varelser.
14 nov, 2015 14:41
|
|
Borttagen
|
Cisco gick in till Morgana's kontor.
"Han lär sig att sikta just nu" sa Cisco till Morgana.
14 nov, 2015 14:43
|
|
Borttagen
|
" Bra hur verkar hans inställning på det här? " frågade Morgana och såg på Cisco.
14 nov, 2015 14:45
|
|
Borttagen
|
"han verkar vara väldigt tveksam må jag säga" sa Cisco med en suck.
Yukiko hade gått tillbaka till gruppen. Hon märkte docka att Cisco var borta.
"hej hörni...vart är Cisco?" frågade Yukiko lite osäkert.
14 nov, 2015 14:46
|
Du får inte svara på den här tråden.