Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"åh um tack" sa Julian & gick in lite osäkert
20 aug, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
Railene log bara lite nervöst hon gick in i det lilla vardagsrummet och satte sig på en av stolarna.
20 aug, 2015 16:20
|
|
Borttagen
|
"trevligt ställe du har här" sa Julian såg sig omkring. Han tyckte om hur stugan såg ut
20 aug, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
" Ja ett av mina favoritställe " sa Railene och log
20 aug, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
"åh juste innan jag glömmer. Jag tänkte be om ursäkt för att jag var med & kidnappade din kusin." sa Julian lite lågt.
20 aug, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
" Lungt han blev ju inte skadad bara knäpp " sa Railene och han kom ut ut det rätt snabbt också.
20 aug, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
"fortfarande så var det fel av mig" sa Julian & suckade. Julian såg mot Railene.
"Vad heter du förresten?" frågade Julian nyfiket.
20 aug, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
" Railene " sa Railene varför säger jag ens mitt namn tänkte hon
20 aug, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
"Ah okej det namnet har jag aldrig hört förut. Men det är väldigt fint namn" sa Julian & log.
20 aug, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
" Min mamma ville att jag skulle döpas efter en känd person i vår släkt hon var med och räddade många judar under andra värdskriget " sa Railene och såg på Julian.
20 aug, 2015 16:33
|
Du får inte svara på den här tråden.