Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 73 74 75 ... 95 96 97
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Plötsligt hörd evi någon skrika.
”Jossan, Joey, Will, Jenn?!”
Det var Kayla.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

23 aug, 2015 12:39

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
Jag hör steg. De kommer närmare "åh! Vad jag blev skrämd!" Säger jag när jag ser Jossan, och inte någon mördare.

Go Fuck yourself you damn cereal

23 aug, 2015 12:55

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag ligger ännu på sängen då jag ser Kayla och Jossan komma in.
"Vad tycks Kayla?" Frågade jag.

23 aug, 2015 13:07

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag blir så glad att se dom andra att jag för ett ögonblick glömmer bort smärtan i axeln. Jag sätter mig på sängen och tar ett djupt andetag. Sen kör jag in fingrarna i skotthålet och trevar efter kulan samtidigt som jag vrålar högt av smärtan. Jag får ut den och kollar på den i min hand. Den är mörkröd av blod, men man kan se att den blänker under blodlagret. Jag kastar ut den genom ett trasigt fönster och lägger mig ner på en dubbelsäng vid bortersta väggen.

23 aug, 2015 13:23

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Jag satte mig på sängen borta vid fönstret och kollade ut i den mörka natten.
”Tänk vilken konstig situation vi sitter i egentligen.
Vi är ett gäng tonåringar som börjat i en ny sklass, känner igen varann från youtube, plötsligt mördas...våra nära och kärs och nu sitter vi här?!”

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

23 aug, 2015 20:00

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag ler svagt.
"Mmm, konstigt", mumlar jag.

23 aug, 2015 20:04

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Jag går fram till Gwen.
”Det där ser illa ut!” Sade jag. Jag rev av en vit av mina jeanssjorta.
”Här” sade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

23 aug, 2015 20:13

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag rynkar på näsan.
"Vad hände?" frågade jag henne.

23 aug, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


Joey

Jag lägger mig i min säng och somnar.

23 aug, 2015 20:16

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag tar tacksamt emot tygbiten av Jossan och knyter hårt fast den runt axeln.

23 aug, 2015 20:18

1 2 3 ... 73 74 75 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.