Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Katie vi måste tillbaka, skrek jag.
5 apr, 2014 18:39
|
|
Borttagen
|
"Tillbaka vart?" frågade jag förvånat. "Julia, det finns inget tillbaka!"
5 apr, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
- Men Ali och Sam behöver mig, skrek jag med tårarna strömande ner för kinderna.
5 apr, 2014 18:43
|
|
Borttagen
|
"De kommer att komma" sa jag lungt.
Jag var själv förvånad över min reaktion. Jag brukade inte vara såhär lugn.
5 apr, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
- Hur fan kan du vara så här lugn, skrek jag gråtande.
5 apr, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
"Det undrar jag också" sa jag skrattande.
5 apr, 2014 18:46
|
|
Borttagen
|
- Jag hatar dig, skrek jag.
5 apr, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
"Det menar du inte" muttrade jag. "Det sa du inte för 5 minuter sen!"
"Lugna er" sa mamma med mild röst. "Julia hatar inte Katie inombords."
Julia svarade inte.
5 apr, 2014 18:48
|
|
Borttagen
|
- Jo det gör jag, sa jag.
5 apr, 2014 18:50
|
|
Borttagen
|
"Det gör du"" sa jag. "Mamma, gör det inte värre."
5 apr, 2014 18:52
|
Du får inte svara på den här tråden.