Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 73 74 75 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vänta ett ögonblick, Diego." Mumlade jag och gick efter Sanna som jag hittade sittande i en gunga.
Jag satte mig bredvid henne.

2 nov, 2013 17:38

Borttagen

Avatar


Jag tittade förvånat upp.

2 nov, 2013 17:39

Borttagen

Avatar


"Hej. Varför sitter du här för?" Frågade jag försiktigt.

2 nov, 2013 17:40

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.

2 nov, 2013 17:41

Borttagen

Avatar


"Förlåt i fall vi är trista." mumlade jag.

2 nov, 2013 17:42

Borttagen

Avatar


"Det är bara en aning svårt att vara människa bland massor av vampyrer. "

2 nov, 2013 17:43

Borttagen

Avatar


"Varför vill du inte bli vampyr då?"

2 nov, 2013 17:45

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
"Jag är inte redo att lämna allt..."

2 nov, 2013 17:46

Borttagen

Avatar


"Det kan jag förstå, men jag tror också att det är bättre att lämna allt."

2 nov, 2013 17:46

Borttagen

Avatar


Jag skakade på huvudet.
"Jag är yngst här också... Väldigt mycket yngre än dig till exempel."
Mumlade jag.

2 nov, 2013 17:48

1 2 3 ... 73 74 75 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.