Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Vänta ett ögonblick, Diego." Mumlade jag och gick efter Sanna som jag hittade sittande i en gunga.
Jag satte mig bredvid henne.
2 nov, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
Jag tittade förvånat upp.
2 nov, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
"Hej. Varför sitter du här för?" Frågade jag försiktigt.
2 nov, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
"Förlåt i fall vi är trista." mumlade jag.
2 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
"Det är bara en aning svårt att vara människa bland massor av vampyrer. "
2 nov, 2013 17:43
|
|
Borttagen
|
"Varför vill du inte bli vampyr då?"
2 nov, 2013 17:45
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Jag är inte redo att lämna allt..."
2 nov, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
"Det kan jag förstå, men jag tror också att det är bättre att lämna allt."
2 nov, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
"Jag är yngst här också... Väldigt mycket yngre än dig till exempel."
Mumlade jag.
2 nov, 2013 17:48
|
Du får inte svara på den här tråden.