Skogens hemligheter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skogens hemligheter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Indra ler lite halvt då de går över borggården, "Fast det är inte deras fel inte allas även om många säkert tyckte det var bra det de gjorde." sa hon tyst och tryckte lätt hans hand.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 nov, 2013 18:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade och gick på. Då de passerade sömmerskan fick han en ide. "Vad sägs om vi låter sy upp en klänning till dig?".
17 nov, 2013 22:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra ryckte till då hon varit i egna tankar, rädd och blek för att se någon av männen.
"Det behöver du inte, jag har ju denna." mumlade hon och rodnade, hon hade fått så mycket och ändå hade hon inte något emot tanken om en ny klänning. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 nov, 2013 22:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent skrockadr lågy. "Du behöver många, en dam byter ofta.klänning, du kan inte bara ha en". Han vände sig mot sömmerskan och började gå.
18 nov, 2013 22:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra såg på honom, "Varför? Det är väl onödigt att ha flera stycken." sa hon, detta förstod hon inte alls.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 nov, 2013 22:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Nej det är det inte?". De kom in hos sömmetskan. "Du ska ha mycket, jag ska ge dig allt du vill ha älskade" mumlade hanömt.
19 nov, 2013 09:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra såg på alla tyger med stora ögon och sen på honom. Vad skulle hon säga? Det kändes dumt att bara få allt utan att ge igen något.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2013 17:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent studerade allt. "Hm...Du ska få två klänningar nog...En gör inomhus och en för utomhusbruk, vilka tyger vill du ha?".
19 nov, 2013 20:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vet inte." mumlade Indra förskräckt. Hon kunde inget av detta vad som var bra, hon kunde bara grova egenvävda tyger sådana hon gjorde själv. "Jag gillar den mörkgröna." sa hon, men hon visste inte om den var bra eller ej.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2013 20:28 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Hm...". Vincent hummade och kände på tyget. Tunt och lent, siden. "Det här blir en bra inomhusklänning, vad sägs om det brunröda till den andra?".
19 nov, 2013 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen