Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Ci sono andato subito dopo sono diventato un vampiro. Ho anche lavorato lì per 20 anni presso l'ospedale, "e'moi""
4 okt, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2013 17:18
|
|
Borttagen
|
Jag tog ett tveksamt bett av pizzan. Varmt!
4 okt, 2013 17:24
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2013 17:25
|
|
Borttagen
|
Jag tog ännu ett bett och funderade men nickade sen.
"Och vad är det här?"
Frågade jag och lyfte upp glasföaskan led något oranget i.
4 okt, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
"Och det är?"
Frågade bag.
4 okt, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
"Öh... Kolsyra.....nej men smaka!"
4 okt, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag tog en klunk och var nära att sprita ut det. Det stack som nålar i munnen.
4 okt, 2013 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.