Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 73 74 75 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ci sono andato subito dopo sono diventato un vampiro. Ho anche lavorato lì per 20 anni presso l'ospedale, "e'moi""

4 okt, 2013 17:07

Borttagen

Avatar


Annuii

4 okt, 2013 17:16

Borttagen

Avatar


Snart kom vår mat.

4 okt, 2013 17:18

Borttagen

Avatar


Jag tog ett tveksamt bett av pizzan. Varmt!

4 okt, 2013 17:24

Borttagen

Avatar


"Gott va?"

4 okt, 2013 17:25

Borttagen

Avatar


Jag tog ännu ett bett och funderade men nickade sen.
"Och vad är det här?"
Frågade jag och lyfte upp glasföaskan led något oranget i.

4 okt, 2013 17:37

Borttagen

Avatar


"Fanta."

4 okt, 2013 17:37

Borttagen

Avatar


"Och det är?"
Frågade bag.

4 okt, 2013 17:39

Borttagen

Avatar


"Öh... Kolsyra.....nej men smaka!"

4 okt, 2013 17:41

Borttagen

Avatar


Jag tog en klunk och var nära att sprita ut det. Det stack som nålar i munnen.

4 okt, 2013 17:43

1 2 3 ... 73 74 75 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.