[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Det går inte.Dumbledore ser allt.sa jag tyst
31 aug, 2013 21:08 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
"Då antar jag att det får bli ett adjö,sa jag dystert
31 aug, 2013 21:12 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Nej! Vi kan sluta tillsammans! Kanske vi kan börja på någon mugglarskola i London!" sa jag upprört.
31 aug, 2013 21:20 |
|
Borttagen
|
"Nej älskling,du ska inte behöva bli relegerad. Jag gör det här själv.
31 aug, 2013 21:21 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
"Snälla,sa jag och kysste henne.
31 aug, 2013 21:30 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 21:32 |
|
Borttagen
|
"Absolut,sa jag ivrigt.
Jag drog ner henne i sängen och la mig över henne och började kyssa henne. 31 aug, 2013 21:33 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen