(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Men ni kommer inte tro mig ni kommer bara säga att det är fantasier sa Jack och var på väg att springa därifrån
7 jun, 2013 11:56
|
|
Borttagen
|
för tillfälet tror vi på vad som helst sa kompisarna & stälde sig ivägen
7 jun, 2013 11:57
|
|
Borttagen
|
" Ni tror jag heter Jack och min bror heter Jacop sa Jack
7 jun, 2013 11:58
|
|
Borttagen
|
eh ja hurså? sa en av kompisarna
7 jun, 2013 11:59
|
|
Borttagen
|
" De namnen är bara de namn de kallar oss för sa jack
7 jun, 2013 12:00
|
|
Borttagen
|
vänta så vad heter ni ? sa en Av kompisarna
7 jun, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
" Hej jag heter Yang sa Jack och log
7 jun, 2013 12:02
|
|
Borttagen
|
vänta så ni är Ying & Yang? sa en av kompisarna
det förklarar en del sa en av tjejerna
men var är ying ?sa en av killarna
7 jun, 2013 12:04
|
|
Borttagen
|
" Vet inte sa Jack. Albin hörde att bråket hade blitv värre hemma hos honom han sprang dit han skulle stoppa det han brydde sig inte om att han skulle bli dödad
7 jun, 2013 12:05
|
|
Borttagen
|
en av kompisarna stopade Albin
vänta om vi hittar Ying kan vi fixa allt normalt då ?sa den smartaste tjejen i klassen
7 jun, 2013 12:07
|
Du får inte svara på den här tråden.