ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Näää, vad elaka ni är! Jag är inte Goyle eller Crabbe, isånafall är jag bara Denise! ysch! Var Goyle! Han är ju såå inne! Nää, denise är ju bara sååå inne ![]()
23 maj, 2011 20:32 |
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2011 20:33 |
|
Knizzlare
Elev |
23 maj, 2011 20:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-05-23 kl. 20:35
|
|
Ginnyy
Elev |
Har ni bestämt exakt vilket datum träffen ska vara? För jag kom fram till att jag egentligen inte alls bor långt ifrån Örebro och att det kanske skulle vara kul att komma
23 maj, 2011 20:34 |
|
Knizzlare
Elev |
23 maj, 2011 20:35 |
|
Ginnyy
Elev |
23 maj, 2011 20:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Ginnyy: okej det står ju juni i första inlägget? Ja det skulle nog vara kul, får se om jag kan Då har jag trott fel hela tiden, jag har hela tiden tänkt 23e Juli, EMELESEL och jan prata om det några sidor tillbaka, nu vet jag inte om det är juli eller juni x) ![]()
23 maj, 2011 20:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ginnyy: okej det står ju juni i första inlägget? Ja det skulle nog vara kul, får se om jag kan Då har jag trott fel hela tiden, jag har hela tiden tänkt 23e Juli, EMELESEL och jan prata om det några sidor tillbaka, nu vet jag inte om det är juli eller juni x) jag har tittat bak lite nu och hittar massa olika datum
23 maj, 2011 20:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Några sidor tillbaka citerade jag faktiskt jans första inlägg, bara för att bevisa att det faktiskt stog Juli där från början. Nu måste han ha ändrat bara för att försvara sig, haha! Men den kommer att vara i JULI. Om alla anmälda fortfarande kan då. Jag önskar att jan kunde uppdatera första inlägget lite snart!
24 maj, 2011 11:47 |
|
Knizzlare
Elev |
24 maj, 2011 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen