Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GRATTIS, ÄLSKADE EIRA!!!!
Du förtjänar det så sjukt mycket! Röstade på dig. Pöss och kram ♥♥♥♥♥ 8 sep, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ÅÅÅÅÅH, TACK ANDREA ♥♥♥♥♥♥♥GRATTIS, ÄLSKADE EIRA!!!! Du förtjänar det så sjukt mycket! Röstade på dig. Pöss och kram ♥♥♥♥♥ PUSS! 8 sep, 2012 23:04 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ÅÅÅÅÅH, TACK ANDREA ♥♥♥♥♥♥♥GRATTIS, ÄLSKADE EIRA!!!! Du förtjänar det så sjukt mycket! Röstade på dig. Pöss och kram ♥♥♥♥♥ PUSS! Du förtjänade det verkligen riktigt mycket ♥ ![]()
8 sep, 2012 23:17 |
|
potter_fan
Elev |
JAG RÖSTADE OCKSÅ PÅ DIG!!!! GRATTIS!!!!!!! DIN FF VAR HELT KLART BÄST!!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 8 sep, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
AAAAAAAAAAAAAAAÁÁÁÁÁÁÁAAAH JAG SA JU ATT DET SKULLE GÅ BRA DET GJORDE JAG JU HERREGUD DU ÄR SÅ DUKTIGT ÄLSKADE DU OCH JA OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA SITTER HÄR OCH ÄR ALLDELES OTROLIGT LYCKLIG FÖR DIN SKULL ÅÅÅÅH DET FÖRTJÄNAR DU SÅ MYCKET FÖR DEN HÄR FANFICTIONEN ÄR SÅ OTROLIGT BRA GRATTISGRATTISGRATTIS NU SKA VI KRAMAS
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 8 sep, 2012 23:35 |
|
Lolo1337
Elev |
Grattis igen!! Åh jag blev så glad när Erfa sa "Livet efter livet"! Du förtjänar det verkligen
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 8 sep, 2012 23:59 |
|
95mas
Elev |
Jag såg dig igår men fick aldrig chansen att gratta dig så
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
9 sep, 2012 07:27 |
|
Borttagen
|
MEN HERREGUD.
Shit. Jag är så HIMLA tacksam! Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥ Åh NEJ! Missade jag dig? 9 sep, 2012 07:38 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag var inte utklädd men ska dit idag också då ska jag ha på mig en klädnad och glasögon om du ska dit idag också.MEN HERREGUD. Shit. Jag är så HIMLA tacksam! Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥ Åh NEJ! Missade jag dig?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
9 sep, 2012 07:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 95mas: Ja jag ska dit ! Skrivet av Borttagen: Jag var inte utklädd men ska dit idag också då ska jag ha på mig en klädnad och glasögon om du ska dit idag också. MEN HERREGUD. Shit. Jag är så HIMLA tacksam! Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥ Åh NEJ! Missade jag dig? Jag måste hitta dig den här gången.. eller så får du hitta mig. Men jag vet inte hur du ser ut XD 9 sep, 2012 07:44 |
Du får inte svara på den här tråden.
























Mugglarportalen