Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Wille är rolig. Att mobba Skrivet av Borttagen: WILLE ÄR INTE ROLIG OWOSkrivet av lumos1: Nä ;_;Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Haaaahaaaa Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Why? Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Akademibokhandeln XDSkrivet av Borttagen: lumos1 - Köpte min i Solna. Känner fortfarande för att gråta. Aha. Men vilken bokhandel? Köpte min i sci-fi. Åh alla Linessa moments ♥ Linessa :Q *dreglar* Aha borde köpt min där ;-; Eller hur XD Jag veeeet. Har alltid shippat Gustav & Minoo också :** För att då hade jag fått armband/ påse. Ah Jaa men jag HATAR ERIK DEN IDIOTEN ARGH ERIK ÄR SKITELAK OKEJ NO SHIT ASSÅ GAAAAAAH JAG HATAR HONOOOOOM Inte kul >:C JA ARGH HAN ÄR OND ÅÅH OCH JAG HATAR WILLE OKEJ Wille är rolig Nicke är skum ;-; 17 nov, 2013 22:38 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Jag har inte fått den än, och jag är sur. Jag beställde den genom min bokklubb för att få den billigare, men den tar ju evigheter på sig!!!!!
![]() ![]()
18 nov, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
JAG HAR NYCKELN
19 nov, 2013 21:01 |
|
Fenixx
Elev |
19 nov, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2013 15:40 |
|
Fenixx
Elev |
Haha, nej det är klart, en sån bra bok går det inte att slita sig från. Särskilt inte för att plugga. xD
20 nov, 2013 19:41 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Köpte nyckeln idag och är överlycklig! ska börja läsa ikväll men är rädd att jag inte kommer sova något inatt...
20 nov, 2013 19:51 |
|
Fenixx
Elev |
20 nov, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??'Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... 20 nov, 2013 20:09 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??' Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Awe För övrigt, din forumsignatur, är det från De utvalda-serien?
20 nov, 2013 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen