Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 73 74 75 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Tonks_xD
Elev

Avatar


Fina du ♥

Jag älskar dog, det började med att du började skriva, och då kände jag dig inte riktigt. Jag gillade dig för ditt skrivande.det var på kpw. Sedan när jag började läsa på mugglis började jag prata lite mer med dig, och ja du vet hur det är nu

Men du är en fantastisk person, vill träffa dig ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

1 dec, 2012 20:00

GinnyForever
Elev

Avatar

+2


Nej men Johanna, hur många gåger ska vi behöva säga/skriva att vi älskar dig? Hur många gånger behövs det för att du ska lyssna/läsa? För bara så att du vet, hur många gånger det än är, så kommer viatt skriva det så många gånger.
Om du säger en gång, så skriver vi det en gång (Eller mer).
Om du säger hundra gånger, så skriver vi det hundra gånger (Fast det har vi nog redan gjort).
Om du säger tusen gånger, så skriver vi det tusen gånger (Och det kommer vi så småning om att göra).

We ♥ U, just so you know that.

1 dec, 2012 21:12

Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 2 kl. 16:07
Antal ändringar: 1

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Ginny00, jag älskar ditt sätt att skriva det är sååå underbart, din finis♥ Om du fortsätter så har du en stor chans att bli författare i framtiden! I Looove It!

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

2 dec, 2012 08:12

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Petra Hyrrot:
Ginny00, jag älskar ditt sätt att skriva det är sååå underbart, din finis♥ Om du fortsätter så har du en stor chans att bli författare i framtiden! I Looove It!

Åh ♥ Kram.

Skrivet av Tonks_xD:
Fina du ♥

Jag älskar dog, det började med att du började skriva, och då kände jag dig inte riktigt. Jag gillade dig för ditt skrivande.det var på kpw. Sedan när jag började läsa på mugglis började jag prata lite mer med dig, och ja du vet hur det är nu

Men du är en fantastisk person, vill träffa dig ♥
Skrivet av GinnyForever:
Nej men Johanna, hur många gåger ska vi behöva säga/skriva att vi älskar dig? Hur många gånger behövs det för att du ska lyssna/läsa? För bara så att du vet, hur många gånger det än är, så kommer viatt skriva det så många gånger.
Om du säger en gång, så skrive vi det en gång (Eller mer).
Om du säger hundra gånger, så skriver vi det hundra gånger (Fast det har vi nog redan gjort).
Om du säger tusen gånger, så sriver vi det tusen gånger (Och det kommer vi så småning om att ha gjort).

We ♥ U, just so you know that.

ni är finast, finast, finast. Och ni värmer mitt hjärta, really.

2 dec, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


IDEA IDEA!!!!!!!!!!!!!!!

MUGGLISTRÄFF MED DEN UNDERBARASTE Ginny00 SÅ ATT ALLA KAN FÅ EN AUTOGRAF OCH SEN NÄR HON ÄR KÄND KAN VI BA OMR OMR VI HAR HENNES AUTOGRAF BITCHES KÄNN ER ÄGDA!



Whatcha sayin?

5 dec, 2012 19:36

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
IDEA IDEA!!!!!!!!!!!!!!!

MUGGLISTRÄFF MED DEN UNDERBARASTE Ginny00 SÅ ATT ALLA KAN FÅ EN AUTOGRAF OCH SEN NÄR HON ÄR KÄND KAN VI BA OMR OMR VI HAR HENNES AUTOGRAF BITCHES KÄNN ER ÄGDA!



Whatcha sayin?

Vi har försökt planera en i Stockholm en gång, men det var för få som bodde där xD Victoire Weasly och Cindy har träffat mig, Ugglan Hedwig har gjort och ska göra igen på söndag.

Om ni bor i Dalarna, Uppsala, Nyköping eller Stockholm så har ni rätt stor chans att få träffa mig någon gång! Jag bor i Dalarna, besöker Uppsala ofta, har farmor och farfar i Nyköping och bästis i Stockholm.

5 dec, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
IDEA IDEA!!!!!!!!!!!!!!!

MUGGLISTRÄFF MED DEN UNDERBARASTE Ginny00 SÅ ATT ALLA KAN FÅ EN AUTOGRAF OCH SEN NÄR HON ÄR KÄND KAN VI BA OMR OMR VI HAR HENNES AUTOGRAF BITCHES KÄNN ER ÄGDA!



Whatcha sayin?

Vi har försökt planera en i Stockholm en gång, men det var för få som bodde där xD Victoire Weasly och Cindy har träffat mig, Ugglan Hedwig har gjort och ska göra igen på söndag.

Om ni bor i Dalarna, Uppsala, Nyköping eller Stockholm så har ni rätt stor chans att få träffa mig någon gång! Jag bor i Dalarna, besöker Uppsala ofta, har farmor och farfar i Nyköping och bästis i Stockholm.


Stöckhölm ♥

5 dec, 2012 19:46

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
IDEA IDEA!!!!!!!!!!!!!!!

MUGGLISTRÄFF MED DEN UNDERBARASTE Ginny00 SÅ ATT ALLA KAN FÅ EN AUTOGRAF OCH SEN NÄR HON ÄR KÄND KAN VI BA OMR OMR VI HAR HENNES AUTOGRAF BITCHES KÄNN ER ÄGDA!



Whatcha sayin?

Vi har försökt planera en i Stockholm en gång, men det var för få som bodde där xD Victoire Weasly och Cindy har träffat mig, Ugglan Hedwig har gjort och ska göra igen på söndag.

Om ni bor i Dalarna, Uppsala, Nyköping eller Stockholm så har ni rätt stor chans att få träffa mig någon gång! Jag bor i Dalarna, besöker Uppsala ofta, har farmor och farfar i Nyköping och bästis i Stockholm.


Stöckhölm ♥

jag med! ♥
stockholm! ♥

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

5 dec, 2012 20:18

Ving_fåle
Elev

Avatar


.

5 dec, 2012 20:26

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av Ving_fåle:
.

Skriv inte så där. Det kan räknas som spam. om du är osäker på vad du får "göra" för att följa reglerna kolla under de två hammrarna.

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

5 dec, 2012 20:46

1 2 3 ... 73 74 75 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.