Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fy fasiken vad dålig min text är... jag kommer nog åka ut Tänk inte så!! Den är säker jätte bra!! Tro på dig själv bara♥ Du har inte läst den 6 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att min text blev ghanska bra men det är absolut inte den bästa jag skrivit
Hoppas ni domare förstår det jag velat förmedla till er, jag kan inte förklara hur jag ahr tänkt men hoppas ni förstår den i alla fall 6 maj, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Spänningen är olidlig!!
7 maj, 2012 00:03 |
|
Nelly1513
Elev |
7 maj, 2012 07:31 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Tror jag kommer åka ut! Jag började skriva igår kl 22 och blev typ klar 23,15 så jag hann inte läsa igenom den!! Jag skriver helt osammanhängande på kvällen också så den är nog helt skumm
7 maj, 2012 08:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
JAg får se om ni får resultatet idag, jag mår verkligen inte alls bra så jag har inte orkat läsa igenom dem jag fick igår, jag är ledsen för det
![]()
7 maj, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: JAg får se om ni får resultatet idag, jag mår verkligen inte alls bra så jag har inte orkat läsa igenom dem jag fick igår, jag är ledsen för det Det är lugnt Ta det lugnt och bli frisk, det är det viktigaste 7 maj, 2012 11:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag ber tusen gånger om ursäkt men jag hittar inte alla texter
![]()
7 maj, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Jag har lämnat in!!
7 maj, 2012 16:46 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: jag ber tusen gånger om ursäkt men jag hittar inte alla texter fått min? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 maj, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen