ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Ja, jag håller verkligen med om det! =)
Jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Jag är i forumet för jag älskar HP och det kan vara skönt att liksom släppa den där HP-bomben lite då och då, så att ens vänner inte vill döda en ! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 02:44 |
|
Borttagen
|
Härligt att se dig i snacktråden Remus btw...det var inte igår.. läste du att jag blev återupplivad btw?
(kände för att nörda mig lite när du sa det.. 19 feb, 2012 02:47 |
|
themarauder
Lärare |
Hahah, det var lite sent för att bara ändra så!
Återupplivad? Merlin. Vad har jag missat? o.O =) - just like themarauder 19 feb, 2012 02:50 |
|
Borttagen
|
19 feb, 2012 02:54 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 02:58 |
|
Borttagen
|
Ja men det var fasen på det berömda Remus, hehe vart lite nojjig där. Jag som hade utvecklingssamtal inbokat på hogwarts med dottra... kan ju inte missa det. Rektorn blir så grinig då..
19 feb, 2012 03:02 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 03:04 |
|
Borttagen
|
Mjo jag vet, därför vi alltid störde lärare och rektorn lite extra, minns du våra dagar månis?
19 feb, 2012 03:23 |
|
themarauder
Lärare |
19 feb, 2012 03:25 |
|
Borttagen
|
Bara för att det är världens bästa låt... I got my first real six string... *sjunga*
Ja det var verkligen tider det! Tänk så det slutade för oss va.... lycklig fick du vara i några år iallafall 19 feb, 2012 03:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen