The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Twix: Titta vilken ond symbol jag fick till! ♆ Är nog dock Neptunus, men skit i det, DET ÄR VÅR ONDA SYMBOL! Putta fram evil symbol. OOOOHHH! vilken Ond symbol. Vi måste hedra den onda symbolen. *Bugar för ond symbol* Mihi, det är kul att säga/skriva Ond Symbol. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 dec, 2011 11:26 |
|
Borttagen
|
^ visst är det?
Ond Symbol. Mwhaha. Men, hur gör man större bokstäver? :c *är efter* Alltså, större som i, mycket större xD 28 dec, 2011 11:27 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ visst är det? Ond Symbol. Mwhaha. Men, hur gör man större bokstäver? :c *är efter* Alltså, större som i, mycket större xD Skriver [size=xxpt] och efter skriver man [/size ] (utan mellarum) vid X:en skriver man hur stora man vill ha. 28 dec, 2011 11:32 |
|
Borttagen
|
^ tack, you're my hero xD
♆ 28 dec, 2011 11:34 |
|
Twix
Elev |
^ You're welcome. ^^
♆ 28 dec, 2011 11:37 |
|
Borttagen
|
nu har jag Den Onda Symbolen på min profilsida
kan inte alla som är i The Dark Side ha det? c: vore coolt ^^ eller ska vi förbli incognito? 28 dec, 2011 11:38 |
|
Twix
Elev |
^ Jo, det är bättre än att bränna in märket! ^^
28 dec, 2011 11:39 |
|
Borttagen
|
true that xD
28 dec, 2011 11:40 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Kan vi inte bränna in det i pannan, eller kinden, fast det känns som att pannan har minde känsel av någon anledning...
28 dec, 2011 12:24 |
|
Borttagen
|
^ det kan vi nog.
jag tycker dock att kinden känns mindre än pannan xD 28 dec, 2011 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen