Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska öva Gehörs och musiklära... booooring xd
21 nov, 2011 17:27 |
|
si_tonks
Elev |
OMG HAR SÅ MYCKET JULKÄNSLA JUST NU!
Såg just på ett Jul-Glee avsnitt och såg just att dem suttit upp TRE julgranar i närheten av mig och just nu lyssnar jag på min sjukligt korta jullista på spotify. Någon som kan hjälpa mig med låtar till listan? ![]()
22 nov, 2011 16:34 |
|
Borttagen
|
^Jag har 3 listor med jullåtar
Mest svenska i denna: http://open.spotify.com/user/maja.lagnemo/playlist/0ZWXpntPWpbZafhdRm9N17 Någon random som jag kopierade från mig fd lärare x)(har många av dem i andra listor, vet ej varför ajg ens har den xd) http://open.spotify.com/user/h%c3%a5kanobbel/playlist/7pP3cDzBHfPjKd4XDOXtDG Christmas 100, + fairytale of New York..♥ http://open.spotify.com/user/maja.lagnemo/playlist/1BnwLEWVVNsUq49Q4ozil0 I någon av listorna ligger en mycket fin låt från filmen "The polar express" - When christmas comes to town 22 nov, 2011 16:46 |
|
si_tonks
Elev |
22 nov, 2011 16:48 |
|
Borttagen
|
http://open.spotify.com/user/malinpetren/playlist/7vCS8ETyHt15hEDIFPUFWG den är sjukt bra
jag tycker folk skall stoppa in musik i denna som jag kan lyssna på när jag pluggar! http://open.spotify.com/user/oceani/playlist/7yCXcnQzogGSpzeLzgSKHA 22 nov, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
HELLOOO FOKS! ;D I got all day, whats happening? 8D
22 nov, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
22 nov, 2011 16:56 |
|
Ida S
Lärare |
Hej avifors
Jag ska plugga franska! ça va être vraiment génial! "we live together, and harry does all the cooking." 22 nov, 2011 17:00 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: http://open.spotify.com/user/malinpetren/playlist/7vCS8ETyHt15hEDIFPUFWG den är sjukt bra jag tycker folk skall stoppa in musik i denna som jag kan lyssna på när jag pluggar! http://open.spotify.com/user/oceani/playlist/7yCXcnQzogGSpzeLzgSKHA Åh, Joyful Joyful! Jag sjöng den i skolan förut ♥♥ Och min bästis hade solot ![]()
22 nov, 2011 17:02 |
|
Borttagen
|
GAH! JAG FÅR INTE LYSSNA PÅ JULLÅTAR; INTE ÄN!!
Har ETT undantag och det är då jag övar på körlåtarna, + för då måste jag ju sjunga jullåtar liksom. Men har bara lyssnat på en enda "jullåt" om man nu kan kalla det för det, också i körsyfte. Nu föll jag för frestelsen och tryckte på play så att vintersong börjar spelas, MEN Jag LYCKADES PAUSA DÅ HON BÖRJADE SJUNGA! Vill såååå gärna lyssna... Wintersong, when christmas comes to town, fairytale of NY... ÄLSKAR JULLÅTAR!! ♥ Okej, idag ska jag baka lussebullar , men både vill och vill inte falla för frestelsen att börja lyssna... 22 nov, 2011 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen