@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Har äntligen laddat upp min ff om Sirius Blacks dotter: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=24245&page=1#p1448382
För er som är intresserade 15 sep, 2012 16:53 |
|
Conflate
Elev |
15 sep, 2012 16:54 |
|
viktor
Elev |
Ok ska läsa den den är säkert jätte bra
15 sep, 2012 16:55 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av whirlwinds: JAG HATAR DENNA JÄVLA ÄCKLIGA SKITSTAD JAG BOR I, AAAAAAAH innan har jag bara "eh vadå jag trivs jättebra här" när alla mina vänner klagat på arboga, sen började jag skolan i västerås och efter det har jag också börjat hata att bo här. wäää. det är så himla litet och alla vet allt om alla fast man aldrig ens pratat med varandra och det händer inte ett skit och alltså nej. usch. kommer ihåg när tre tjejer i nian visste vem jag var, fast jag hade ingen aning vilka dom var vill bo i en storstad, där är man anonym Jag vill bo i en småstad, haha.
15 sep, 2012 16:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Conflate: Jag lovade min syster att vi skulle gå och simma... Borde väl göra det nu.. xd Är det inte lite... kallt? xD Fast ni kanske simmar inomhus? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 16:58 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av MadEye Moody: räknas Karlstad som en små stad??Skrivet av Celebikai: Skrivet av whirlwinds: JAG HATAR DENNA JÄVLA ÄCKLIGA SKITSTAD JAG BOR I, AAAAAAAH innan har jag bara "eh vadå jag trivs jättebra här" när alla mina vänner klagat på arboga, sen började jag skolan i västerås och efter det har jag också börjat hata att bo här. wäää. det är så himla litet och alla vet allt om alla fast man aldrig ens pratat med varandra och det händer inte ett skit och alltså nej. usch. kommer ihåg när tre tjejer i nian visste vem jag var, fast jag hade ingen aning vilka dom var vill bo i en storstad, där är man anonym Jag vill bo i en småstad, haha. 15 sep, 2012 16:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av MadEye Moody: räknas Karlstad som en små stad?? Skrivet av Celebikai: Skrivet av whirlwinds: JAG HATAR DENNA JÄVLA ÄCKLIGA SKITSTAD JAG BOR I, AAAAAAAH innan har jag bara "eh vadå jag trivs jättebra här" när alla mina vänner klagat på arboga, sen började jag skolan i västerås och efter det har jag också börjat hata att bo här. wäää. det är så himla litet och alla vet allt om alla fast man aldrig ens pratat med varandra och det händer inte ett skit och alltså nej. usch. kommer ihåg när tre tjejer i nian visste vem jag var, fast jag hade ingen aning vilka dom var vill bo i en storstad, där är man anonym Jag vill bo i en småstad, haha. det tycker inte jag... PITEÅ räknas som liten.. Hej 15 sep, 2012 16:59 |
|
viktor
Elev |
Ok
15 sep, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag hatar dagar då man en stund är jätteglad för att i andra stunden vara jättedeppig...
15 sep, 2012 17:03 |
|
M4L13
Elev |
JAG VILL ATT LILLAYTFAMILJEN KAN LÄGGA UPP EN VIDEO SNART.
och dear pewdie stop play the silent hill und the walking dead und stuff like dat, i don't watch that shit '-'
15 sep, 2012 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen