@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av LauraTree: jag vet det, LauraTree För bara en vecka sen var jag på Pottermässan och träffade fantastiska mugglisar! Vi måste skynda oss att hitta tidvändaren viktor 15 sep, 2012 16:31 |
|
Spiderpig
Elev |
Jag åt precis Glass
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 15 sep, 2012 16:33 |
|
MadEye Moody
Elev |
15 sep, 2012 16:35 |
|
whirlwinds
Elev |
JAG HATAR DENNA JÄVLA ÄCKLIGA SKITSTAD JAG BOR I, AAAAAAAH
innan har jag bara "eh vadå jag trivs jättebra här" när alla mina vänner klagat på arboga, sen började jag skolan i västerås och efter det har jag också börjat hata att bo här. wäää. det är så himla litet och alla vet allt om alla fast man aldrig ens pratat med varandra och det händer inte ett skit och alltså nej. usch.
15 sep, 2012 16:43 |
|
joel9324
Elev |
Nordens första Apple Store invigdes idag i Täby Centrum och jag var där hhihihiihihiihihihi! Kändes som man hade vunnit på typ lotteri för att de highfivade alla och var så allmänt awesome och glada
15 sep, 2012 16:47 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av whirlwinds: JAG HATAR DENNA JÄVLA ÄCKLIGA SKITSTAD JAG BOR I, AAAAAAAH innan har jag bara "eh vadå jag trivs jättebra här" när alla mina vänner klagat på arboga, sen började jag skolan i västerås och efter det har jag också börjat hata att bo här. wäää. det är så himla litet och alla vet allt om alla fast man aldrig ens pratat med varandra och det händer inte ett skit och alltså nej. usch. kommer ihåg när tre tjejer i nian visste vem jag var, fast jag hade ingen aning vilka dom var vill bo i en storstad, där är man anonym ![]()
15 sep, 2012 16:48 |
|
viktor
Elev |
Jag har precis varit nere vid en strand och där finns det en skog och där har jag precis sprungit runt och lyssnat på the swedish shortnoses på högsta volym och så har jag sprungit runt med en trollstav och lyssnat samtidigt medans personer har tittat förundrat på mig som om jag var galen
15 sep, 2012 16:51 |
|
M4L13
Elev |
15 sep, 2012 16:51 |
|
LauraTree
Elev |
2100 inlägg, om 7900 blir jag Master of Mugglis!
15 sep, 2012 16:52 |
|
viktor
Elev |
oh häftigt !
15 sep, 2012 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen