@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: ÅH!! Jag har kommit på en barnseriesak jag vill se!! Någon som vet om det går att ladda hem Gnottarna??? Hahah, åh. Gnottarna. Det var sjukt längesedan man såg på det. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 16:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: ÅH!! Jag har kommit på en barnseriesak jag vill se!! Någon som vet om det går att ladda hem Gnottarna??? Hahah, åh. Gnottarna. Det var sjukt längesedan man såg på det. xD Jag vet!♥ Jag vill verkligen se på det nu ju ♥ Hej 15 sep, 2012 16:06 |
|
Elin Lovegood
Elev |
15 sep, 2012 16:12 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Någon som kan nämna någon bra barnserie från 01-05 någon gång?? Fåret Shaun! Men det går ju fortfarande! Jag vill ha tecknade halvt bortglömda serier!♥ Okej, jag säger till om jag kommer på någon! Bra Billy ![]() Lata Lucy Harry har en hink med dinosaurier Dora Pingu Katjakaj och Bentebent MINNEN MINNEN ♥ Dora var det där programmet som endast gick på finska och som jag därför störde mig på. Men jag älskade Katjakaj och Bentebent.. ♥ Luna Chang - Jag var rädd för Gnottarna när jag var liten.. o.o
15 sep, 2012 16:13 |
|
Luna Chang
Elev |
Conflate Hur kan man vara rädd för GNOTTARNA?! Dom är ju hur söta som helst♥
Hej 15 sep, 2012 16:15 |
|
Conflate
Elev |
15 sep, 2012 16:18 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: Katla i think i've found it någon på min dash sa att hon fick radera massa saved urls för att folk har sagt att ens blogg raderas om man har för många saved urls oh ok then no danger for me jag har bara fyra hahaa ♏︎ 15 sep, 2012 16:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Fast jag ska nog inte säga nå.. Jag har för mig att jag också tyckte det i början.. Men sen börja jag gilla dom♥ Hej 15 sep, 2012 16:19 |
|
LauraTree
Elev |
För bara en vecka sen var jag på Pottermässan och träffade fantastiska mugglisar!
Vi måste skynda oss att hitta tidvändaren viktor 15 sep, 2012 16:21 |
|
M4L13
Elev |
15 sep, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen