@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Jag vill allvarligt talat inte att Bumbibjörnarna ska heta the Gummi Bears på engelska...
JAG ÄR INGEN GUMMIBJÖRN, JAG ÄR EN SÖT, GUL, GOSIG BUMBIE!!
15 sep, 2012 15:48 |
|
-Patronus-
Elev |
15 sep, 2012 15:48 |
|
scarhead
Lärare |
Katla
i don't know jag såg en text post om det och trodde det handlade om något vanligt tydligen inte DAGS ATT UNDERSÖKA 15 sep, 2012 15:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Någon som kan nämna någon bra barnserie från 01-05 någon gång?? Fåret Shaun! Men det går ju fortfarande! Jag vill ha tecknade halvt bortglömda serier!♥ Hej 15 sep, 2012 15:49 |
|
Margaret
Elev |
15 sep, 2012 15:49
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-15 kl. 15:51
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av t i l d a: Jag vill allvarligt talat inte att Bumbibjörnarna ska heta the Gummi Bears på engelska... JAG ÄR INGEN GUMMIBJÖRN, JAG ÄR EN SÖT, GUL, GOSIG BUMBIE!! "Jag är en gummibjörn, jag är en gummibjörn. Jag är en gummi, gummi, gummibjörn." xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 15:50 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Någon som kan nämna någon bra barnserie från 01-05 någon gång?? Fåret Shaun! Men det går ju fortfarande! Jag vill ha tecknade halvt bortglömda serier!♥ Okej, jag säger till om jag kommer på någon!
15 sep, 2012 15:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Luna Chang: Någon som kan nämna någon bra barnserie från 01-05 någon gång?? Fåret Shaun! Men det går ju fortfarande! Jag vill ha tecknade halvt bortglömda serier!♥ Okej, jag säger till om jag kommer på någon! Bra Hej 15 sep, 2012 15:51 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av t i l d a: Jag vill allvarligt talat inte att Bumbibjörnarna ska heta the Gummi Bears på engelska... JAG ÄR INGEN GUMMIBJÖRN, JAG ÄR EN SÖT, GUL, GOSIG BUMBIE!! "Jag är en gummibjörn, jag är en gummibjörn. Jag är en gummi, gummi, gummibjörn." xD Tänkte också på det, och för det första, det är GUMMI. Han är GRÖN. Han är LÄSKIG. jag är liten söt och gullig, precis som en bumbibjörn ^^
15 sep, 2012 15:52 |
|
M4L13
Elev |
JAG SAKNAR BIRGITTA VART ÄR DU MIN SÖTA LILLA DRAKE OMG WHY DID YOU HAVE TO DIE I LOAF YOU COME BAAACK ;______________________;
i am upset.
15 sep, 2012 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen