@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså, det är så underligt då en mugglis man ofta ser i trådarna har samma profilbild en lång tid och sedan byter! Som nu då avifors har bytt. Jag liksom; VEM ÄR DETDÄR? hon har samma användarnamn som avi... ahaa, det är ju aviforce! FÖRLÅT FÖR FÖRVIRRINGEN 15 sep, 2012 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
Prolog på engelska... säger man prolog eller prologue? Need to know.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Jag har sett nya avsnittet av Glee säsong 4. WoW, just.. Wow...
15 sep, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Nu ska Alice se det nyaste Ghost Adventure avsnittet med sin lillebror och hans kompis
15 sep, 2012 15:28 |
|
t i l d a
Elev |
15 sep, 2012 15:28 |
|
Starbuck
Elev |
Skrivet av Solkatten: Prolog på engelska... säger man prolog eller prologue? Need to know. Stavas prologue men man uttalar inte ue:t på slutet.
15 sep, 2012 15:29 |
|
Luna Chang
Elev |
I have talked to this man Hej 15 sep, 2012 15:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Starbuck: Skrivet av Solkatten: Prolog på engelska... säger man prolog eller prologue? Need to know. Stavas prologue men man uttalar inte ue:t på slutet. Okej. Behövde bara veta hur det stavades. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 15:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 sep, 2012 15:32 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av t i l d a: Min svenskalärare läser Eragon... o.o MEN GUD VAD COOLT Haha, hon är typ sextio också xD Nej men jag har precis läst den första, sen kommer hon fram till mig och frågar: "Ska du fortsätta läsa serien?" Jag: "Ja, det tror jag." Mala som hon heter: "Vad roligt! Jag är på den fjärde, de är fantastiska!"¨ Kan inte förklara hur förvånad jag blev xD Mala är för härlig!
15 sep, 2012 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen