@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
alltså det är riktigt creepy hur Twix har lyckats få mig att bli sugen på chokladkakor och nutella med sina signaturer.
wtf jag gillar inte ens choklad? 15 sep, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
Alltså, det är så underligt då en mugglis man ofta ser i trådarna har samma profilbild en lång tid och sedan byter! Som nu då avifors har bytt. Jag liksom; VEM ÄR DETDÄR? hon har samma användarnamn som avi... ahaa, det är ju aviforce!
15 sep, 2012 14:48 |
|
Solkatten
Elev |
Äter en sockerbulle. Mmmm. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 14:50 |
|
Conflate
Elev |
15 sep, 2012 15:03 |
|
t i l d a
Elev |
15 sep, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Det som jag precis fick veta gjorde mig så lycklig. Så glad, så lycklig.
Jag har haft en vän här, hon var den gladaste människan på jorden. Man kunde aldrig bli sur på henne, och även om man var det, så inte längre en än dag. En dag, för över två år sen, åkte hon till Syrien, där hon skulle opereras. Hon skulle vara borta i två, tre veckor. Men hon har inte kommit tillbaka än. Efter ett tag ger man upp hoppet att hon kommer tillbaka. Då och då pratade jag med hennes bror och frågade om hon ens lever. Nyss, när jag var på vägen hem från ica, hennes pappa stoppade mig en stund. Han berättade att hon kommer hem på onsdag! NU PÅ ONSDAG! Efter mer än två år får jag äntligen träffa henne. Snacka om att jag ska krama sönder stackaren ♥ 15 sep, 2012 15:12 |
|
Afturelding
Elev |
15 sep, 2012 15:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 sep, 2012 15:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 15 sep, 2012 15:19 |
|
t i l d a
Elev |
15 sep, 2012 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen