One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
dör för att jag inte bor i stockholm och min bästis inte har råd med allt det här, och vi kan knappast åka hem mitt i natten heller.
9 okt, 2012 16:13 |
|
Celebikai
Elev |
har några vänner som ska dit, kommer kanske få se 1d live!!!
fast biljetterna kommer nog säljas slut väldigt fort ![]()
9 okt, 2012 16:16 |
|
Pixie
Elev |
åååh jag har ju inte hunnit fylla år då :s
och vilma är i london det här går inte genom planerna bro åh vill vinna pengar nu ehe
9 okt, 2012 16:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av si_tonks: wait, är det lov den andra? då måste man inte gå från skolan tidigare och berätta för alla att man är en direcioner, hallelujah! T H I S praise the lord!! wolfstar deserved better. 9 okt, 2012 16:56 |
|
Miss_Green
Elev |
9 okt, 2012 17:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Min kompis sa att det inte fanns en enda biljett kvar till när 1D ska till X-factor :'( det har väl inte ens släppts biljetter än?
9 okt, 2012 17:01 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Pixie: Jo, typ.. :'( Men det kanske finns hopp :' Skrivet av Miss_Green: Min kompis sa att det inte fanns en enda biljett kvar till när 1D ska till X-factor :'( det har väl inte ens släppts biljetter än? ;; ![]()
9 okt, 2012 17:04 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Pixie: Jo, typ.. :'( Men det kanske finns hopp :' Skrivet av Miss_Green: Min kompis sa att det inte fanns en enda biljett kvar till när 1D ska till X-factor :'( det har väl inte ens släppts biljetter än? nej, det har det inte. biljetterna släpps på måndag nästa vecka. 9 okt, 2012 17:08 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Pixie: Jo, typ.. :'( Men det kanske finns hopp :' Skrivet av Miss_Green: Min kompis sa att det inte fanns en enda biljett kvar till när 1D ska till X-factor :'( det har väl inte ens släppts biljetter än? nej, det har det inte. biljetterna släpps på måndag nästa vecka. OMG o_______________________O Visst är det finalen? ._________. ;; ![]()
9 okt, 2012 17:09 |
|
Optic
Elev |
ALLTSÅ FUCK FUCK ÄR PÅ LANDET DÅ OCH SKIT OCH FAN OCH GRÅTER INOMBORDS
9 okt, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen