@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2012 12:12 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Fast jag har ändå inte lust att åka dit. -.-' Men varför? Det blir ju som en stor klassresa Everything is Dramione and nothing hurts. 15 sep, 2012 12:17 |
|
LolFeelings
Elev |
15 sep, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
JAG SÖKER MUGGLISAR ATT PRATA MED PÅ SKYPEEE
15 sep, 2012 12:27 |
|
Ginny00
Elev |
min signatur är så awesome.
15 sep, 2012 12:27 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ÄR JAG TILLRÄCKLIGT BRAJAG SÖKER MUGGLISAR ATT PRATA MED PÅ SKYPEEE (ska bara logga in på Skype heh) 15 sep, 2012 12:31 |
|
EmahS
Elev |
15 sep, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: OMG SKYPE MED SCARHEAD?Skrivet av Borttagen: ÄR JAG TILLRÄCKLIGT BRAJAG SÖKER MUGGLISAR ATT PRATA MED PÅ SKYPEEE (ska bara logga in på Skype heh) JAJAJAJAJJAJAAAAAAA Fast jag suger på att prata. Meeeeeeeeeeeeeenmen. Har jag dig på skype? o_o 15 sep, 2012 12:32 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nej, det tror jag inte! men jag skickar en uggla. ^^Skrivet av scarhead: OMG SKYPE MED SCARHEAD?Skrivet av Borttagen: ÄR JAG TILLRÄCKLIGT BRAJAG SÖKER MUGGLISAR ATT PRATA MED PÅ SKYPEEE (ska bara logga in på Skype heh) JAJAJAJAJJAJAAAAAAA Fast jag suger på att prata. Meeeeeeeeeeeeeenmen. Har jag dig på skype? o_o 15 sep, 2012 12:34 |
|
Tuggrus
Elev |
Nej men vill inte åka med idioterna i min BG och några andra. (med idioterna i mena några killar) -.-'
MUMS! 15 sep, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen