@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
15 sep, 2012 10:33 |
|
scarhead
Lärare |
15 sep, 2012 10:35 |
|
Corriiz
Elev |
15 sep, 2012 10:35 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av scarhead: vad gör jag på bilden omg jag har ingen aning ahahaha 15 sep, 2012 10:36 |
|
Solkatten
Elev |
Mugglis blir inte bättre av att folk försvinner, snarare sämre.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2012 10:36 |
|
Pixie
Elev |
15 sep, 2012 10:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Corriiz: Älskar din signatur
15 sep, 2012 10:42 |
|
Dracossister
Elev |
15 sep, 2012 10:42 |
|
Corriiz
Elev |
15 sep, 2012 10:43 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: På måndag tar jag bort min användare om jag inte får en klar anledning till att vara kvar. Varför ta bort? Kan du inte bara... ta en paus? Eller åtminstone ha kvar användaren så du kan logga in ifall du ångrar dig? Snälla... Jag blir ärligt talat ledsen när folk försvinner. för jag har några hyfsat bra andledningar: * jag samt alla andra blir sura och gråtandes * du är awesome * jag kommer bomba mugglis med VAR ÄR TUGGRUS? * jag vill träffa dig, då måste du komma på en mugglisträff, då måste du ha mugglis * TARDIS behöver dig om du inget av mina anledningar hjälper, så kan du väl iaf bara ta en paus och göra medlemmen inaktiv? ist för att försvinna helt..blir ledsen när personer försvinner.. Tuggrus, om du tar bort din användare kommer jag att, jag vet inte, ta tag om ditt ben och vägra släppa taget så att du aldrig kan försvinna. ![]()
15 sep, 2012 10:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen