@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag grät när Neeyum försvann från mugglis. Jag grät när hon kom tillbaka. Jag grät när jag kom tillbaka för alla är så otroligt underbara och fina.♥ 15 sep, 2012 10:05 |
|
scarhead
Lärare |
15 sep, 2012 10:08 |
|
LauraTree
Elev |
15 sep, 2012 10:13 |
|
scarhead
Lärare |
15 sep, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: På måndag tar jag bort min användare om jag inte får en klar anledning till att vara kvar. Varför ta bort? Kan du inte bara... ta en paus? Eller åtminstone ha kvar användaren så du kan logga in ifall du ångrar dig? Snälla... Jag blir ärligt talat ledsen när folk försvinner. 15 sep, 2012 10:14 |
|
LauraTree
Elev |
Åh, vad söt du är Vilma!!
15 sep, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: På måndag tar jag bort min användare om jag inte får en klar anledning till att vara kvar. NEEEEEJ,snälla stanna kvar,vi vill ha dig här 15 sep, 2012 10:16 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av t i l d a: JAG VANN EN FREAKIN' NOVELLTÄVLING! Ja, det gjorde du, och du förtjänade det verkligen ! ♥ Naww, tack! ♥
15 sep, 2012 10:18 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: På måndag tar jag bort min användare om jag inte får en klar anledning till att vara kvar. Varför ta bort? Kan du inte bara... ta en paus? Eller åtminstone ha kvar användaren så du kan logga in ifall du ångrar dig? Snälla... Jag blir ärligt talat ledsen när folk försvinner. för jag har några hyfsat bra andledningar: * jag samt alla andra blir sura och gråtandes * du är awesome * jag kommer bomba mugglis med VAR ÄR TUGGRUS? * jag vill träffa dig, då måste du komma på en mugglisträff, då måste du ha mugglis * TARDIS behöver dig om du inget av mina anledningar hjälper, så kan du väl iaf bara ta en paus och göra medlemmen inaktiv? ist för att försvinna helt..blir ledsen när personer försvinner..
15 sep, 2012 10:21 |
|
kakan42
Elev |
15 sep, 2012 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen